ProgramL – V: 9.00 – 20.00

Programeaza-te acum! 0760257337 / 0722834570

Tratamente dentare cu laser Epic X Biolase

tratamente dentare cu laser epic x
La clinica Smile Dental Spa prioritatea noastră este sănătatea și siguranța pacienților noștri și a echipei stomatologice. Facem toate măsurile necesare pentru a oferi un mediu sigur și plăcut în timp ce vă întâmpinăm înapoi la cabinetul nostru stomatologic.

Recomandări recente cu privire la COVID-19 recomandă reducerea producției de aerosoli pentru a ajuta la prevenirea transmiterii. Tehnologia noastră avansată oferă alternative de tratament pentru a vă asigura siguranța și pentru a respecta cele mai recente recomandări privind siguranța.

Laserul dentar Epic X ajută la reducerea bacteriilor fără producții de aerosoli, folosind proceduri rapide care au un timp de recuperare mai mic și mai puțină durere decât metodele tradiționale.

Tratamente dentare cu laser epic X sunt cele mai inovative tratamente dentare folosite in prezent. Laserul Epic X de la Biolase folosește o tehnologie unică care combină energia termică și lumina focalizată pentru o experiență dentară extrem de precisă, excepțional de blândă. Epic X permite dentistului dvs. să efectueze o gamă largă de proceduri, cu beneficii, cum ar fi:

• Timp de vindecare mai rapid și traumatisme mai mici la nivelul dinților și gingiilor
• Mai puțin anestezic pentru majoritatea procedurilor
• Mai puțin disconfort postoperator
• îngrijirea stomatologica va fi o experiență mai relaxantă pentru dumneavoastră

Beneficiile tratamentelor dentare cu laser Epic

MAI CONFORTABIL
Tratamentele dentare cu laser epic X oferă pacienților un confort mai mare, mai puțina sângerare, vindecare mai rapidă și rezultate mai bune decât tratamentele convenționale.

MAI CONVENABIL
Cu ajutorul tratamentelor dentare efectuate cu laserul Epic X o sedinta la stomatolog va dura mult mai putin! Astfel, datorita utilizarii laserului Epic X in stomatologie, mai multe tratamente pot fi realizate într-o singură vizită.

MAI PRECIS
Epic X oferă consistență, siguranță și precizie pentru o mai bună gestionare a condițiilor țesuturilor moi.

Ce tratamente dentare cu laser Epic X se pot efectua?

Epic X poate fi utilizat pentru a vă trata gingiile sau alte țesuturi moi din gură. De asemenea, vă poate ajuta:

IMBUNATATIREA ZAMBETULUI DUMNEAVOASTRA PRIN ALBIREA DINTILOR
Obțineți un zâmbet mai încrezător! Albirea cu laser Epic X este o procedură revoluționară de albire a dinților. Este sigur, eficient și rapid. În doar 20 de minute, dinții dumneavoastra vor fi dramatic mai albi, se pot obtine intre 4 si 6 nuante. Mai rapid decat orice alt sistem de albire realizata in cabinet!

TRATAREA LEZIUNILOR ORALE PRIN TRATAMENTE DENTARE CU LASER EPIC X
Plăgile de gangrena și rănile pot fi dureroase ceea ce face dificilă vorbirea și mâncarea. Cu ajutorul laserului Epic X de la Biolase dentistul dumneavoastra vă poate trata în mod sigur și eficient bolile de pe buze, limbă, obrazul interior și gingiile – ameliorează adesea durerea imediat.

AMELIORAREA DURERII
Dacă vă confruntați cu durere și disconfort, Epic X funcționează ca un dispozitiv terapeutic care vă ajută să vă creșteți temporar circulația sângelui, precum și să vă relaxați temporar mușchii în termen de 5 până la 10 minute de la tratament. EPIC X este ideal pentru diminuarea temporară a durerii, inclusiv durerea asociată cu disfuncția ATM și alte tipuri de durere maxilo-facială.

TRATAREA BOLILOR GINGIVALE
Realizarea de tratamente dentare cu laser epic X poate fi recomandată ca parte a planului dvs. de tratament în primele etape ale bolii gingivale, pentru a ajuta la controlul bacteriilor din gură și pentru a preveni evoluția acestei boli.

OFERA ALTERNATIVA LA CHIRURGIA ORALĂ TRADIȚIONALĂ
Nimeni nu dorește intervenția chirurgicală, dar când este necesară o intervenție chirurgicală orală, un bisturiu și cusături pot provoca dureri și disconfort. Efectuarea de tratamente dentare cu laser Epic X este o alternativă mai blândă care oferă pacienților mai puține dureri și vindecare mai rapidă.