ProgramL – V: 9.00 – 20.00

Programeaza-te acum! 0760257337 / 0722834570

Tratamente dentare cu laser Epic X Biolase

tratamente dentare cu laser epic xTratamente dentare cu laser epic X sunt cele mai inovative tratamente dentare folosite in prezent. Laserul Epic X de la Biolase folosește o tehnologie unică care combină energia termică și lumina focalizată pentru o experiență dentară extrem de precisă, excepțional de blândă. Epic X permite dentistului dvs. să efectueze o gamă largă de proceduri, cu beneficii, cum ar fi:

• Timp de vindecare mai rapid și traumatisme mai mici la nivelul dinților și gingiilor
• Mai puțin anestezic pentru majoritatea procedurilor
• Mai puțin disconfort postoperator
• îngrijirea stomatologica va fi o experiență mai relaxantă pentru dumneavoastră

Beneficiile tratamentelor dentare cu laser Epic

MAI CONFORTABIL
Tratamentele dentare cu laser epic X oferă pacienților un confort mai mare, mai puțina sângerare, vindecare mai rapidă și rezultate mai bune decât tratamentele convenționale.

MAI CONVENABIL
Cu ajutorul tratamentelor dentare efectuate cu laserul Epic X o sedinta la stomatolog va dura mult mai putin! Astfel, datorita utilizarii laserului Epic X in stomatologie, mai multe tratamente pot fi realizate într-o singură vizită.

MAI PRECIS
Epic X oferă consistență, siguranță și precizie pentru o mai bună gestionare a condițiilor țesuturilor moi.

Ce tratamente dentare cu laser Epic X se pot efectua?

Epic X poate fi utilizat pentru a vă trata gingiile sau alte țesuturi moi din gură. De asemenea, vă poate ajuta:

IMBUNATATIREA ZAMBETULUI DUMNEAVOASTRA PRIN ALBIREA DINTILOR
Obțineți un zâmbet mai încrezător! Albirea cu laser Epic X este o procedură revoluționară de albire a dinților. Este sigur, eficient și rapid. În doar 20 de minute, dinții dumneavoastra vor fi dramatic mai albi, se pot obtine intre 4 si 6 nuante. Mai rapid decat orice alt sistem de albire realizata in cabinet!

TRATAREA LEZIUNILOR ORALE PRIN TRATAMENTE DENTARE CU LASER EPIC X
Plăgile de gangrena și rănile pot fi dureroase ceea ce face dificilă vorbirea și mâncarea. Cu ajutorul laserului Epic X de la Biolase dentistul dumneavoastra vă poate trata în mod sigur și eficient bolile de pe buze, limbă, obrazul interior și gingiile – ameliorează adesea durerea imediat.

AMELIORAREA DURERII
Dacă vă confruntați cu durere și disconfort, Epic X funcționează ca un dispozitiv terapeutic care vă ajută să vă creșteți temporar circulația sângelui, precum și să vă relaxați temporar mușchii în termen de 5 până la 10 minute de la tratament. EPIC X este ideal pentru diminuarea temporară a durerii, inclusiv durerea asociată cu disfuncția ATM și alte tipuri de durere maxilo-facială.

TRATAREA BOLILOR GINGIVALE
Realizarea de tratamente dentare cu laser epic X poate fi recomandată ca parte a planului dvs. de tratament în primele etape ale bolii gingivale, pentru a ajuta la controlul bacteriilor din gură și pentru a preveni evoluția acestei boli.

OFERA ALTERNATIVA LA CHIRURGIA ORALĂ TRADIȚIONALĂ
Nimeni nu dorește intervenția chirurgicală, dar când este necesară o intervenție chirurgicală orală, un bisturiu și cusături pot provoca dureri și disconfort. Efectuarea de tratamente dentare cu laser Epic X este o alternativă mai blândă care oferă pacienților mai puține dureri și vindecare mai rapidă.