Programează-te acum!

Tratamente dentare cu laser Epic X Biolase

La clinica Smile Dental Spa, prioritatea noastră este sănătatea și siguranța pacienților noștri și a echipei stomatologice. Luăm toate măsurile necesare pentru a oferi un mediu sigur și plăcut, în timp ce vă întâmpinăm înapoi la cabinetul nostru stomatologic.

Recomandări recente cu privire la COVID-19 recomandă reducerea producției de aerosoli pentru a ajuta la prevenirea transmiterii. Tehnologia noastră avansată oferă alternative de tratament pentru a vă asigura siguranța și pentru a respecta cele mai recente recomandări privind siguranța.

Laserul dentar Epic X ajută la reducerea bacteriilor fără producții de aerosoli, folosind proceduri rapide, care au un timp de recuperare mai mic și mai puțină durere decât metodele tradiționale.

Tratamente dentare cu laser epic X sunt cele mai inovative tratamente dentare folosite în prezent. Laserul Epic X de la Biolase folosește o tehnologie unică, care combină energia termică și lumina focalizată pentru o experiență dentară extrem de precisă, excepțional de blândă. Epic X permite dentistului dumneavoastră să efectueze o gamă largă de proceduri, cu beneficii, cum ar fi:

• Timp de vindecare mai rapid și traumatisme mai mici la nivelul dinților și gingiilor,
  • Mai puțin anestezic pentru majoritatea procedurilor,
  • Mai puțin disconfort postoperator,
  • Îngrijirea stomatologică va fi o experiență mai relaxantă pentru dumneavoastră.

Beneficiile tratamentelor dentare cu laser Epic X

MAI CONFORTABIL
Tratamentele dentare cu laser Epic X oferă pacienților un confort mai mare, mai puțină sângerare, vindecare mai rapidă și rezultate mai bune decât tratamentele convenționale.

MAI CONVENABIL
Cu ajutorul tratamentelor dentare efectuate cu laserul Epic X, o ședință la stomatolog va dura mult mai puțin! Astfel, datorită utilizării laserului Epic X în stomatologie, mai multe tratamente pot fi realizate într-o singură vizită.

MAI PRECIS
Epic X oferă consistență, siguranță și precizie, pentru o mai bună gestionare a condițiilor țesuturilor moi.

Ce tratamente dentare cu laser Epic X se pot efectua?

Epic X poate fi utilizat pentru a vă trata gingiile sau alte țesuturi moi din gură. De asemenea, vă poate ajuta:

ÎMBUNĂTĂȚIREA ZÂMBETULUI DUMNEAVOASTRĂ PRIN ALBIREA DINȚILOR
Obțineți un zâmbet mai încrezător! Albirea cu laser Epic X este o procedură revoluționară de albire a dinților. Este sigur, eficient și rapid. În doar 20 de minute, dinții dumneavoastră vor fi dramatic mai albi, se pot obține între 4 și 6 nuanțe. Mai rapid decât orice alt sistem de albire realizată în cabinet!

TRATAREA LEZIUNILOR ORALE PRIN TRATAMENTE DENTARE CU LASER EPIC X
Plăgile de gangrenă și rănile pot fi dureroase, ceea ce face dificile vorbirea și mâncatul. Cu ajutorul laserului Epic X de la Biolase dentistul dumneavoastră vă poate trata în mod sigur și eficient bolile de pe buze, limbă, obrazul interior și gingii – ameliorează adesea durerea imediat.

AMELIORAREA DURERII
Dacă vă confruntați cu durere și disconfort, Epic X funcționează ca un dispozitiv terapeutic care vă ajută să vă creșteți temporar circulația sângelui, precum și să vă relaxați temporar mușchii în termen de 5 până la 10 minute de la tratament. Epic X este ideal pentru diminuarea temporară a durerii, inclusiv durerea asociată cu disfuncția ATM și alte tipuri de durere maxilo-facială.

TRATAREA BOLILOR GINGIVALE
Realizarea de tratamente dentare cu laser Epic X poate fi recomandată ca parte a planului dumneavoastră de tratament în primele etape ale bolii gingivale, pentru a ajuta la controlul bacteriilor din gură și pentru a preveni evoluția acestei boli.

OFERĂ ALTERNATIVĂ LA CHIRURGIA ORALĂ TRADIȚIONALĂ
Nimeni nu dorește intervenția chirurgicală, dar când este necesară o intervenție chirurgicală orală, un bisturiu și cusături pot provoca dureri și disconfort. Efectuarea de tratamente dentare cu laser Epic X este o alternativă mai blândă, care oferă pacienților mai puține dureri și vindecare mai rapidă.

Alexandra Dumitrescu
2024-06-25
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Oameni profesionisti si primitori, m au ajutat cand aveam nevoie de o obturație. Preturile decente, curațenie si ce m-a impresionat placut a fost ca am primit consultatie ptr fiecare dinte in parte si mi s a spus ce probleme are si schema de tratament. Asta nu am mai intalnit la alte cabinete si mi a placut enorm ca si au rupt din timp sa mi faca o evaluare generala. Il recomand pe dr Botoaca Constantin deoarece mi a raspuns la toate intrebarile si a lucrat extrem de fin in cele 2 sedinte pe care le am avut pana acum.
Arina Dobre
2024-06-18
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Ador acest loc si mereu ma face sa ma simt bine si neinfricata!
Ina Maxim
2024-06-17
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Recomand celor cu frică de dentist și cu experiențe nu prea bune în alte locuri. Cabinetul nu "miroase" a dentist, scaune comode, iar doamna doctor Diana Marin este minunată, este tânără, prietenoasă, profesionistă, comunică și poți întreba orice. Pentru mine, să tot revin până am rezolvat tot ce aveam de rezolvat a fost un miracol. Pentru care îi mulțumesc! ????
Catalin Lopata
2024-02-28
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Echipa faina si servicii de calitate. Recomand!
Daniel Popa
2024-02-28
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Recomand cu încredere, personal amabil, mă întorc de fiecare dată cu drag.
suntdumi
2023-12-23
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Recomand cu cea mai mare încredere aceasta clinică. Dna. Doctor Ana Maria Ghidan s-a ocupat de problemele mele și cu ajutorul ei am scăpat de aceasta frică.
Adrian B
2023-12-20
Trustindex verifică că sursa originală a recenziei este Google.
Recomand clinica deoarece medicii aleg sa prelungeasca viata unui dinte natural in loc sa il inlocuiasca.